Històries

Protagonistes

Lídia Farré Olalla

Científica titular de l’IAE-CSIC i professora associada de la Barcelona School of Economics

José Luis García-Berlanga Manrique

Productor, director i cuiner

Nuria Oliver Ramírez

Enginyera en Telecomunicacions, doctora en Intel·ligència Artificial i directora de la Fundación ELLIS Alicante

MediaHub

Neix el MediaHub de la Fundació ”la Caixa”, la plataforma compromesa amb els mitjans de comunicació.

Al MediaHub, els professionals de la comunicació hi trobaran tota l’actualitat sobre la Fundació ”la Caixa”, i també informació en profunditat amb els protagonistes de les notícies.

Tindran accés a nous serveis i recursos útils per a la seva feina diària. Gràcies a la creació d’una àrea privada, els periodistes registrats podran accedir a informació exclusiva i embargada, descarregar tots els recursos audiovisuals, accedir a l’agenda de la Fundació ”la Caixa” i sol·licitar entrevistes amb els protagonistes de l’actualitat.

Registra-t’hi