Històries

Protagonistes

Júlia Pareto Boada

Doctora en Filosofia per la Universitat de Barcelona i investigadora de la Càtedra AI&Democracy (STG-EUI) i de l’Institut de Robòtica i Informàtica Industrial, CSIC-UPC

Dr. Miquel Casas

El Dr. Miquel Casas és catedràtic honorari de psiquiatria de la Universitat Autònoma de Barcelona, director del programa SJD MIND Escoles de l’Hospital Sant Joan de Déu i president de la Fundació Investigació Sant Pau (FISP).

Catedràtic de Psiquiatria Honorari de la Universitat Autònoma de Barcelona i director del programa SJD MIND Escoles de l’Hospital Sant Joan de Déu de Barcelona.

Ana Escorza Santos

Ana Escorza, analitza estrelles en l'Institut d'Astrofísica de Canàries.

Doctora en Astronomia i Astrofísica per la KU Leuven i investigadora postdoctoral a l’Instituto de Astrofísica de Canarias

thumb

MediaHub

Neix el MediaHub de la Fundació ”la Caixa”, la plataforma compromesa amb els mitjans de comunicació.

Al MediaHub, els professionals de la comunicació hi trobaran tota l’actualitat sobre la Fundació ”la Caixa”, i també informació en profunditat amb els protagonistes de les notícies.

Tindran accés a nous serveis i recursos útils per a la seva feina diària. Gràcies a la creació d’una àrea privada, els periodistes registrats podran accedir a informació exclusiva i embargada, descarregar tots els recursos audiovisuals, accedir a l’agenda de la Fundació ”la Caixa” i sol·licitar entrevistes amb els protagonistes de l’actualitat.

Registra-t’hi