Margarita Vega Rapun, investigadora del *Center for Time Usi Research de la University College London.

Margarita Vega Rapún

Professora associada del Departament d’Economia de la Universidad Pablo de Olavide i «honorary research fellow» a l’University College London - Center of Time Use Research

Etiquetes

Localització

Descripció

Professora associada del Departament d’Economia, Mètodes Quantitatius i Història Econòmica i Institucions de la Universidad Pablo de Olavide des del 2023. Honorary research fellow a l’University College London, vinculada al Centre for Time Use Research. És doctora en Ciències Socials per la Universidad Pablo de Olavide (2021) i té un màster en Desenvolupament Econòmic de la London School of Economics (2008) i un altre en Desenvolupament Econòmic de la Universidad Carlos III de Madrid (2005).

​Ha estat investigadora en diverses institucions internacionals, com el Joint Research Center a Espanya (2022-2023), l’University College London (2019-2022) i la University of Oxford (2017-2019). A més, ha estat consultora de la divisió d’Assumptes de Gènere a la Comissió Econòmica per a Amèrica Llatina i el Carib (CEPAL) a Xile (2014-2016). La seva recerca se centra en temes com ara l’ús del temps, el gènere, la pobresa multidimensional i les polítiques d’ocupació.

Sara Moreno Colom

Historia_PobrezaTiempo_Saramoreno1

Doctora en Sociologia, professora titular d’universitat a la UAB i investigadora del QUIT i de l’Institut d’Estudis del Treball

Doctora en Sociologia per la Universitat Autònoma de Barcelona. Actualment és professora del Departament de Sociologia de la UAB i investigadora del Centre d’Estudis Sociològics sobre la Vida Quotidiana i el Treball (QUIT) i de l’Institut d’Estudis d...