Lídia Farré Olalla

Científica titular de l’IAE-CSIC i professora associada de la Barcelona School of Economics

Descripció

Titular a l’Institut d’Anàlisi Econòmica (IAE-CSIC), professora associada a la Barcelona School of Economics i directora del programa de màster en Economia de Polítiques Públiques de la Barcelona School of Economics, Farré és doctora en Economia per l’European University Institute (EUI). Les seves àrees d’investigació són l’economia laboral i pública, amb un èmfasi especial en l’economia de gènere.

Ha publicat en revistes com el Journal of Public Economics, el Journal of Human Resources i el Journal of Development Economics, entre d’altres. A més, és editora associada de SERIEs, la revista de l’Asociación Española de Economía, i lidera diversos projectes de recerca sobre gènere en el mercat laboral finançats per institucions com la Fundació ”la Caixa” i el Ministeri de Ciència i Innovació. El 2022, va ser presidenta del Comitè sobre la Situació de la Dona en l’Economia (COSME), de l’Asociación Española de Economía, encarregat d’avaluar i promoure la situació de les dones en la professió econòmica. Actualment és membre del Consell Rector d’Ivàlua, l’Institut Català d’Avaluació de Polítiques Públiques.

José María León-Pérez

ObservatorioSocial_AcosoLaboral_LeónPérez_FundaciónlaCaixa3

Investigador i professor titular del Departament de Psicologia Social de la Universidad de Sevilla

Doctor en Psicologia i professor titular al Departament de Psicologia Social de la Universidad de Sevilla, José María León-Pérez està especialitzat en seguretat i salut laboral, psicologia del treball i organitzacions, i prevenció de riscos laborals....