D’esquerra a dreta: el director gerent de l’Hospital Sant Joan de Déu Barcelona, Manel del Castillo; el Germà de l’Orde Hospitalari de Sant Joan de Déu, Joaquim Erra; el President de la Fundació ”la Caixa”, Isidre Fainé, i el director de la Fundació per a la Recerca Sant Joan de Déu, Emili Bargalló.
De izquierda a derecha: el director gerente del Hospital Sant Joan de Déu Barcelona, Manel del Castillo; el Hermano del Orden Hospitalario de Sant Joan de Déu, Joaquim Erra; el Presidente de la Fundación ”la Caixa”, Isidro Fainé, y el director de la Fundació de Recerca Sant Joan de Déu, Emili Bargalló.

La Fundació ”la Caixa” impulsarà el compromís de l’Hospital Sant Joan de Déu amb la recerca de malalties minoritàries pediàtriques

28.12.23

La Fundació ”la Caixa” s’uneix a l’Hospital Sant Joan de Déu contra les malalties minoritàries pediàtriques. L’aliança entre ambdues institucions té voluntat d’estabilitat amb el doble objectiu d’aconseguir accelerar el diagnòstic dels pacients i incrementar el nombre de teràpies disponibles.

La Fundació ”la Caixa” destinarà 7,5 milions d’euros els tres anys vinents a la recerca que desenvolupa l’Hospital Sant Joan de Déu, un dels centres que atén més infants amb malalties minoritàries d’Europa. Aquest hospital coordina, en aquest àmbit, el projecte Únicas, un ecosistema de treball en xarxa de 30 hospitals espanyols.

Última actualització: 26 febrer 2024 | 12:31