Un nou estudi accelera el progrés cap al final de la malaltia de pian i reforça el coneixement per erradicar amenaces infeccioses

07.01.22

Un estudi publicat a la revista New England Journal of Medicine identifica una estratègia per a l'eliminació del pian amb més eficàcia que la dissenyada per l'OMS per assolir l’erradicació de la malaltia, i situa la comunitat internacional més a prop d'aquesta fita.

L'article suposa un avenç en la ciència per a l’erradicació de les malalties infeccioses, i demostra la importància de la col·laboració entre múltiples actors amb aquesta finalitat.

L'estudi, finançat parcialment per la Fundació ”la Caixa”, apunta una llarga i reeixida col·laboració entre investigadors nacionals i de Papua Nova Guinea, posant de relleu els beneficis associats a la capacitació de científics de països en vies de desenvolupament.

Última actualització: 26 febrer 2024 | 16:43