D’esquerra a dreta: el doctor Josep Tabernero; l’Alcalde de Barcelona, Jaume Collboni, i el president de la Fundació ”la Caixa”, Isidre Fainé, després de posar la primera pedra del CaixaResearch Institute.
De izquierda a derecha: el doctor Josep Tabernero; el Alcalde de Barcelona, Jaume Collboni, y el presidente de la Fundación ”la Caixa”, Isidro Fainé, tras poner la primera piedra del CaixaResearch Institute.

La Fundació ”la Caixa” posa la primera pedra del CaixaResearch Institute

31.10.23

Serà el primer centre de recerca especialitzat en immunologia d’Espanya i un dels primers d’Europa. Amb una inversió de al voltant de 100 milions d’euros, tindrà una extensió total aproximada de més de 20.000 m2 i es preveu que hi treballin 500 persones.

L’alcalde de Barcelona, Jaume Collboni, i el president de la Fundació ”la Caixa”, Isidre Fainé, han estat els encarregats de posar la primera pedra del centre.

L’institut, sota la direcció científica del doctor Josep Tabernero, té com a objectiu atraure nous perfils de talent que contribueixin a projectar la recerca i la innovació biomèdica en un dels camps més prometedors per a la salut. Recentment, el doctor Antoni Ribas, expert mundial en immunoteràpia, ha estat escollit president del comitè assessor del futur equipament.

Com a primera activitat del CaixaResearch Institute, la Fundació ”la Caixa” organitza el seminari Human Immunome Project «Into Action» els propers 15 i 16 de novembre al Museu de la Ciència CosmoCaixa.

Última actualització: 26 febrer 2024 | 12:48