De baix a dalt i d’esquerra a dreta: el regidor Oscar Benítez Bernal; el tinent d’Alcaldia Jordi Martí; el director de l’Àrea de Relacions amb Institucions de Recerca i Salut de la Fundació ”la Caixa”, Ignasi López; la regidora Núria Cardoso; la delegada de Ciència de l’Ajuntament, Júlia Miralles; Alicia Abellán; Marianna Garfi; Albert Julià; Juan Manuel Pericàs; María Constanza Lucero; Begoña Benito i Albert Herms.
De abajo a arriba y de izquierda a derecha: el concejal Oscar Benítez Bernal; el teniente de Alcaldía, Jordi Martí; el director del Área de Relaciones con Instituciones de Investigación y Salud de la Fundación ”la Caixa”, Ignasi López; la concejala Núria Cardoso; la delegada de Ciencia del Ayuntamiento, Júlia Miralles; Alicia Abellán; Marianna Garfi; Albert Julià; Juan Manuel Pericàs; María Constanza Lucero; Begoña Benito y Albert Herms.

L’Ajuntament de Barcelona i la Fundació ”la Caixa” subvencionen set projectes de recerca sobre envelliment i qualitat de vida, i mobilitat i protecció ambiental

01.03.23

Es tracta dels projectes guanyadors de la convocatòria extraordinària de subvencions fruit d’un conveni de col·laboració entre totes dues institucions, que s’emmarca en el Pla Barcelona Ciència 2020-2023.

Els set projectes han estat escollits d’entre 59 aspirants que han presentat propostes de recerca de reptes urbans d’alguna d’aquestes dues temàtiques: l’envelliment i la qualitat de vida, o bé la mobilitat i el respecte a la protecció del medi ambient.

Última actualització: 26 febrer 2024 | 13:44