Ja som 5.000 voluntaris!

24.05.13

Durant els set anys de funcionament del programa, el nombre de persones implicades en la iniciativa de voluntariat corporatiu de ”la Caixa” ha augmentat contínuament. Cada cop més empreses promouen el voluntariat entre els seus empleats. I ”la Caixa” en va ser pionera amb la posada en marxa d’aquest projecte al final del 2005.

Avui ja són 5.000 els voluntaris de ”la Caixa” que participen en accions solidàries. Entre aquestes iniciatives, les més habituals són l’acompanyament de persones grans i infants hospitalitzats, i l’organització de jornades amb col·lectius amb discapacitats o en risc d’exclusió social.

Durant el 2012, un total de 4.524 empleats i empleades de ”la Caixa” de tot el país implicats en el programa van fer 2.058 accions de voluntariat, amb la participació acumulada, des del principi, de 17.912 voluntaris127.619 beneficiaris.

La xifra de 5.000 voluntaris coincideix amb la celebració del Dia del Voluntari de ”la Caixa”, que se celebrarà el dissabte 8 de juny. Amb el lema «Vine a compartir un somriure», es durà a terme una jornada esportiva a 35 ciutats de tot Espanya, en la qual es preveu que participin més de 4.000 infants en risc d’exclusió social.