Més de 4.400 voluntaris de ”la Caixa” participen en activitats solidàries

14.08.12

Durant els 5 anys de funcionament del programa, el nombre d’implicats en la iniciativa de Voluntariat Corporatiu de ”la Caixa” ha crescut contínuament. Cada vegada més  empreses promouen el voluntariat entre els seus empleats. ”la Caixa” es va avançar amb la posada en marxa d'aquest projecte a finals de 2005.

Durant els primers sis mesos de 2012, els més de 4.400 treballadors de ”la Caixa” de tot el país implicats al programa han realitzat 1.087 accions de voluntariat amb la participació acumulada de 8.300 voluntaris i més de 39.134 beneficiaris.

Durant l’any 2011, més de 4.000 treballadors de ”la Caixa” de tot el país implicats al programa van realitzar 1.662 accions de voluntariat amb la participació acumulada de 15.459 voluntaris i més de 107.003 beneficiaris.

Les activitats més habituals en les que participen els voluntaris van des de l'acompanyament a gent gran i nens hospitalitzats, fins a l'organització de jornades amb col·lectius amb discapacitats o en risc d'exclusió social.