L’Obra Social ”la Caixa” destina 2,5 milions d’euros a 168 projectes de foment del voluntariat

28.09.11

La Convocatòria de Foment del Voluntariat de l'Obra Social ”la Caixa” ha seleccionat 168 projectes presentats per entitats sense ànim de lucre de tot Espanya als que ha dotat amb 2,5 milions d'euros.   Els projectes seleccionats tenen per objectiu millorar la gestió del voluntariat i prestar una atenció especial a accions de promoció, captació i acompanyament integral de les persones voluntàries.   El Programa d'Ajuts a Projectes d'Iniciativa Socials de l'Obra Social ”la Caixa” per a entitats socials inclou, a les seves convocatòries de 2011, sis categories (Discapacitat, Pobresa i Exclusió Social, Voluntariat, Interculturalitat, Acció Social i Cultural Social), amb una dotació global de 20 milions d'euros.