Més de 3.800 voluntaris de ”la Caixa” participen en activitats solidàries

08.08.11

Durant els 5 anys de funcionament del programa, el nombre d’ implicats al programa de Voluntariat Corporatiu de ”la Caixa” ha crescut contínuament. Cada vegada més  empreses promouen el voluntariat entre els seus empleats. ”la Caixa” es va avançar amb la posada en marxa d'aquest projecte a finals de 2005.   Durant els primers sis mesos de 2011, els més de 3.800 treballadors de ”la Caixa” de tot el país implicats al programa han realitzat 811 accions de voluntariat amb la participació acumulada de 7.011 voluntaris i més de 29.778 beneficiaris.   Durant 2010, els més de 3.800 treballadors de ”la Caixa” de tot el país implicats al programa van realitzar 1.546 accions de voluntariat amb la participació acumulada de 14.171 voluntaris i més de 83.659 beneficiaris.   Les activitats més habituals en les que participen els voluntaris van des de l'acompanyament a gent gran i nens hospitalitzats, fins a l'organització de jornades amb col·lectius amb discapacitats o en risc d'exclusió social.