Guardonats dels Premis Nacionals de Recerca 2023.
Guardonats dels Premis Nacionals de Recerca 2023.© Fundació "la Caixa"

El Museu de la Ciència CosmoCaixa, distingit amb el Premi Nacional de Comunicació Científica

15.02.24

El Govern de la Generalitat i la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació (FCRI) han anunciat avui que el Premi Nacional de Comunicació Científica d’enguany recaurà en el Museu de la Ciència CosmoCaixa, per esdevenir un centre de referència internacional en divulgació científica, acostant la ciència a la ciutadania i fomentant les vocacions científiques entre el jovent.

Els Premis Nacionals de Recerca fomenten el reconeixement social de la ciència i l’activitat dels investigadors, mecenes, empresaris, comunicadors i entitats creadores d’empreses de base científica.

L’acte de lliurament dels premis se celebrarà el proper 20 de juny al Teatre Nacional de Catalunya.