A Catalunya, actualment hi col·laboren 2.665 empreses. Des que es va posar en marxa el 2006, en global, s’han adherit al programa 85.829 empreses de sectors tan diversos com l’hostaleria, el comerç, la neteja, l’atenció sociosanitària, el transport i l’emmagatzematge.

Més de 2.500 empreses col·laboren a Catalunya amb el programa Incorpora de la Fundació ”la Caixa” per contractar persones en situació de vulnerabilitat davant de l’ocupació

08.08.23

Durant els 6 primers mesos del 2023, el programa Incorpora ha facilitat en global 22.720 llocs de treball, un 4,6 % més que en el mateix període de l’any passat. Això ha estat possible gràcies a la col·laboració de 10.482 empreses en aquest projecte de responsabilitat social. El 22 % són grans empreses; el 35 %, mitjanes empreses, i el 43 %, petites empreses.

A Catalunya, el programa Incorpora ha atès aquest primer semestre 19.209 persones i ha aconseguit 6.380 insercions laborals de la mà de 2.665 empreses i 139 entitats catalanes.