D’esquerra a dreta: el secretari de Mesures Penals, Reinserció i Atenció a la Víctima, Amand Calderó; la consellera de Justícia, Drets i Memòria de la Generalitat de Catalunya, Gemma Ubasart; el director general de la Fundació ”la Caixa”, Antoni Vila Bertrán, i el subdirector general de la Fundació ”la Caixa”, Marc Simón, han visitat la Fundació Oscobe, a Girona.
De izquierda a derecha: el secretario de Medidas Penales, Reinserción y Atención a la Víctima, Amand Calderó; la consejera de Justicia, Derechos y Memoria de la Generalitat de Catalunya, Gemma Ubasart; el director general de la Fundación ”la Caixa”, Antonio Vila Bertrán, y el subdirector general de la Fundación ”la Caixa”, Marc Simón, han visitado la Fundación Oscobe, en Girona.

Més de 300 persones privades de llibertat han aconseguit una feina el 2022 amb el programa Reincorpora

Girona

26.05.23

Un total de 885 persones que encaren el final de la condemna han participat en itineraris personalitzats d’integració sociolaboral, que contribueixen a millorar-ne les competències personals i professionals, i un 72 % de les persones en recerca d’ocupació (451) han obtingut un lloc de treball.

La consellera de Justícia, Drets i Memòria de la Generalitat de Catalunya, Gemma Ubasart, i el director general de la Fundació ”la Caixa”, Antoni Vila Bertrán, han visitat la Fundació Oscobe, a Girona, una de les 27 entitats que desenvolupen el programa amb la col·laboració del Centre d’Iniciatives per a la Reinserció, CIRE.

Última actualització: 27 febrer 2024 | 12:58