El programa Incorpora de la Fundació ”la Caixa” ha facilitat fins al juliol més de 6.000 nous llocs de treball a persones en situació vulnerable a Catalunya

03.08.22

En un semestre marcat per la millora de l’ocupació, el programa Incorpora de la Fundació ”la Caixa” ha facilitat 6.434 contractacions de persones amb dificultats per trobar feina a Catalunya; 4.523 a Barcelona.

Ho han fet possible més de 130 entitats socials dedicades a la integració sociolaboral de persones en situació de vulnerabilitat, amb la col·laboració de més de 2.500 empreses a Catalunya.

Per afrontar la bretxa digital agreujada per la pandèmia, el programa Incorpora de la Fundació ”la Caixa”, juntament amb la Fundación Accenture, ha impulsat «Treballant en Digital», una formació en la qual ja han participat prop de 1.500 persones a Catalunya i que té com a finalitat facilitar l’ocupabilitat mitjançant el desenvolupament de noves competències tecnològiques i comunicatives.