La directora general de la Fundació FC Barcelona, la Dra. Marta Segú, i el director corporatiu d’Educació i Màrqueting de la Fundació ”la Caixa”, Xavier Bertolín, presenten el projecte JOVES FUTUR+.
La directora general de la Fundación FC Barcelona, la doctora Marta Segú, y el director corporativo de Educación y Marketing de la Fundación ”la Caixa”, Xavier Bertolín, presentan el proyecto JOVES FUTUR+.

La Fundació ”la Caixa” i la Fundació FC Barcelona presenten el programa JOVES FUTUR+

26.04.22

El programa promourà la inclusió social i laboral de joves extutelats.

Amb aquest programa es vol dotar a joves extutelats d’entre 18 i 25 anys de les eines necessàries en els àmbits formatiu, laboral, psicosocial i emocional per aconseguir una autonomia personal plena, en absència d’una família o d’una xarxa social que els doni suport.

El conveni signat té una durada de dos anys i el total de beneficiaris del projecte serà de 100 joves per any, derivats de diferents entitats socials d’arreu del territori.