El programa d’integració laboral Incorpora de la Fundació ”la Caixa” va facilitar 41.482 llocs de treball a persones en situació de vulnerabilitat el 2021.
El programa de integración laboral Incorpora de la Fundación ”la Caixa” facilitó 41.482 puestos de trabajo a personas en situación de vulnerabilidad en 2021.

El 2021, el programa Incorpora de la Fundació ”la Caixa” ha facilitat 41.482 nous llocs de treball a persones vulnerables

25.01.22

En un any marcat pel context pandèmic, el programa Incorpora ha possibilitat 41.482 contractacions de persones amb dificultats especials per trobar feina gràcies a la col·laboració de més de 14.500 persones.

Això ha estat possible gràcies a 500 entitats socials i 1.200 tècnics dedicats a la integració laboral de col·lectius en situació de vulnerabilitat, persones amb discapacitat, joves en risc d’exclusió, víctimes de violència de gènere, aturats de llarga durada i exreclusos, entre d’altres.

La línia d’autoocupació Incorpora ha donat suport a la creació de 1.586 microempreses, posades en marxa per persones en risc d’exclusió social amb actitud i capacitat emprenedores.