El programa Més Feina de la Fundació ”la Caixa” ha facilitat 4.151 contractacions de persones en risc d’exclusió

09.08.21

La Fundació ”la Caixa” és Organisme Intermedi del Fons Social Europeu en el marc del Programa Operatiu d’Inclusió Social i Economia Social (POISES), el qual respon a l’estratègia comunitària i de l’entitat de combatre l’exclusió social i garantir la igualtat d’oportunitats en l’accés al mercat laboral.

El programa Més Feina, de la Fundació ”la Caixa”, disposa d’un finançament total de 41 milions d’euros cofinançats pel Fons Social Europeu i la Fundació “la Caixa”

A Catalunya, s’han aconseguit 252 insercions laborals i 472 formacions, a través d’itineraris integrats i personalitzats per millorar la seva ocupabilitat de manera que es puguin incorporar al mercat laboral.