La Fundació ”la Caixa” destina més de 870.000 euros a 33 projectes que promouen la inserció sociolaboral en el context de la Covid-19 a Catalunya

14.10.20

Prop de 15.000 persones en risc d'exclusió social seran les beneficiàries dels 135 projectes seleccionats en la tercera convocatòria de el Programa d'Ajuts a Iniciatives Socials 2020.

La Fundació ”la Caixa” ha reforçat el seu suport a les entitats davant la situació de crisi sanitària i social derivada de la Covid-19 incloent projectes que s'adaptin a la nova situació, i ha incrementat l'aportació global en més de 200.000 euros.

“La nova realitat requereix un major esforç per donar resposta a les necessitats sorgides en un context de crisi social i sanitària sense precedents, de manera que era necessari reforçar el suport a les entitats que fan possible el desenvolupament diari dels projectes", assenyala el director general de la Fundació ”la Caixa”, Antoni Vila.