Més de 6.400 empreses contracten persones en risc d’exclusió a través d’Incorpora de la Fundació ”la Caixa”

25.08.20

En un any marcat per la crisi del coronavirus, més de 6.400 empreses socialment responsables han fet un pas endavant per contractar persones en risc d'exclusió social en el que va de 2020.

A Catalunya, 1.725 empreses socialment responsables han fet 4.698 contractacions a través de la xarxa de 136 entitats socials d’Incorpora al territori, en el que portem de 2020.

Incorpora, el programa d’inserció sociolaboral de la Fundació ”la Caixa”, ofereix a les empreses un servei gratuït d’assessorament i acompanyament en accions per facilitar la integració laboral de persones amb discapacitat o en situació de vulnerabilitat, com ara joves en risc d’exclusió, víctimes de violència de gènere, aturats de llarga durada i exreclusos.

«Les empreses són agents de canvi claus per al progrés social. Des d’Incorpora, cada vegada són més les companyies socialment responsables que fan un pas endavant per brindar oportunitats als que més ho necessiten», ha explicat el director general de la Fundació ”la Caixa”, Antoni Vila.