El programa Més Feina de la Fundació ”la Caixa” ha facilitat 4.529 contractacions a persones en risc d’exclusió

06.08.20

La Fundació ”la Caixa” és Organisme Intermedi del Fons Social Europeu per desenvolupar Més Feina en el marc del Programa Operatiu d’Inclusió Social i Economia Social (POISES), el qual respon a l’estratègia comunitària i de l’entitat de combatre l’exclusió social i garantir la igualtat d’oportunitats en l’accés al mercat laboral.

A Catalunya, s’han aconseguit més de 780 insercions laborals i 416 han completat una formació, a través d’itineraris integrats i personalitzats per millorar la seva ocupabilitat de manera que es puguin incorporar al mercat laboral.

Més Feina, de la Fundació ”la Caixa”, disposa d’un finançament total de 41 milions d’euros procedents del Fons Social Europeu i de la Fundació ”la Caixa”.