El programa Més Feina de ”la Caixa” ha facilitat 4.144 contractacions en 29 províncies espanyoles

05.08.19

La Fundació Bancària ”la Caixa” és Organisme Intermedi del Fons Social Europeu en el Programa Operatiu d’Inclusió Social i Economia Social (POISES). La iniciativa disposa d’un finançament total de 41 milions d’euros, procedents del Fons Social Europeu i de la Fundació Bancària ”la Caixa”.

Gràcies al treball de 27 entitats sense ànim de lucre beneficiàries del programa, es facilita la inserció sociolaboral de persones en situació de vulnerabilitat a través d’itineraris integrats i personalitzats que fan possible la seva incorporació al mercat de treball.

Més Feina de ”la Caixa” respon a l’estratègia comunitària i de l’entitat de combatre l’exclusió social i garantir la igualtat d’oportunitats en l’accés al mercat laboral.