Incorpora de ”la Caixa” facilita prop de 31.000 llocs de treball a persones en risc d’exclusió a Espanya, un 7% més que l’any anterior

30.01.19

Durant l'any 2018, el programa d'integració laboral de persones amb dificultats especials per trobar feina ha crescut gràcies a la col·laboració d'11.121 empreses espanyoles en aquest projecte de responsabilitat social.

”la Caixa” ha renovat l'acord de col·laboració per desenvolupar el programa amb 379 entitats socials dedicades a la integració laboral de col·lectius en situació de vulnerabilitat, com ara persones amb discapacitat, joves en risc d'exclusió, víctimes de violència de gènere, aturats de llarga durada i exreclusos, entre d'altres.

En paraules del president de la Fundació Bancària ”la Caixa”, Isidre Fainé: «El programa Incorpora ha construït una xarxa doblement enriquidora. Per a les persones contractades, perquè cada contracte és de gran valor per a la persona que ho aconsegueix i el seu entorn familiar, que aconsegueixen un canvi positiu en la seva vida. I per a les empreses, perquè es tracta d'un programa d'intermediació que combina de manera òptima les necessitats del teixit social i empresarial per assegurar l'èxit de la inserció a l'empresa».