L’Obra Social ”la Caixa” destina prop de 4 milions d’euros a 154 projectes que fomenten la inclusió sociolaboral

04.11.16

Els 154 projectes seleccionats en la convocatòria d'Inserció Sociolaboral 2016 podran aconseguir més de 4.200 contractes laborals nous dirigits a persones amb discapacitat o en risc d'exclusió social.

L'objectiu de la convocatòria d'Inserció Sociolaboral és que les persones en situació vulnerable reforcin les seves capacitats i es puguin adequar a les necessitats de la xarxa empresarial del territori, de manera que hi puguin accedir tant pel que fa a l'àmbit laboral com al social.

Aquesta és una de les vuit convocatòries del Programa d'Ajuts a Projectes d'Iniciatives Socials de ”la Caixa”, que destinarà enguany més de 17 milions d'euros a projectes a tot Espanya.

El president de la Fundació Bancària ”la Caixa”, Isidre Fainé, ha destacat la importància d'aquesta convocatòria tant pel context l'actual com per la seva contribució a l'objectiu d'aconseguir una societat més justa, igualitària i integradora.