L’Obra Social ”la Caixa” destina prop de 4,5 milions d’euros a 196 projectes que fomenten la inclusió sociolaboral

25.09.15

Els 196 projectes seleccionats en aquesta convocatòria d'Inserció Sociolaboral 2015 podran aconseguir prop de 5.000 contractes laborals nous dirigits a persones amb discapacitat o en risc d'exclusió social.

L'objectiu de la convocatòria d'Inserció Sociolaboral és que les persones en situació de vulnerabilitat reforcin les seves capacitats i puguin adequar-se a les necessitats de la xarxa empresarial del territori, podent accedir-hi, tant a nivell laboral com social.

Aquesta és una de les set convocatòries del Programa d'Ajudes a Projectes d'Iniciatives Socials de ”la Caixa”, que destinarà aquest any més de 17 milions d'euros a projectes a tot l'Estat espanyol.

El President de ”la Caixa” i de l'Obra Social ”la Caixa”, Isidre Fainé, ha destacat la importància d'aquesta convocatòria en un context com l'actual i per la seva contribució a l'objectiu d'aconseguir una societat més justa, igualitària i integradora.