L’Ajuntament d’Elx assumeix el lideratge del programa d’intervenció comunitària impulsat per l’Obra Social ”la Caixa” al barri de Carrús

Alacant

26.02.15

El projecte ha aconseguit millorar les relacions entre la ciutadania, les administracions i els recursos tècnics, perquè aquests tres actors es converteixin en protagonistes i subjectes del seu propi procés de desenvolupament social i millora de la convivència.

Aquest model d'intervenció preventiva, promocional i enriquidora, fins ara implantat a Carrús Est, s'estendrà a tot el barri i al sector V, i en el futur a tota la ciutat, per fomentar les relacions interculturals, la cohesió social i l'apoderament de la societat en pro de la convivència i el desenvolupament comunitari.