L’Obra Social ”la Caixa” atén directament un miler de persones desfavorides durant el primer any de la Fundació de l’Esperança

13.06.14

Coincidint amb el primer aniversari, l'entitat organitza diferents activitats que tenen com a protagonistes principals els usuaris del Centre Comunitari d'Acció Social de la Fundació de l'Esperança

Una cita ràpida (speed dating) laboral per a persones desfavorides, una gimcana organitzada pels nens i nenes del projecte Tens talent i el lliurament de diplomes als pares i fills del programa Aprendre junts, créixer en família són algunes de les iniciatives organitzades a la veïna plaça de Sant Just.

La Fundació de l'Esperança atén persones en situació de pobresa i exclusió, i les acompanya perquè esdevinguin protagonistes del seu propi procés de canvi i desenvolupament mitjançant itineraris d'inclusió social individualitzats, integrals i innovadors.

L'Obra Social ”la Caixa” va iniciar la seva acció social directa fa un any amb la creació de la Fundació de l'Esperança, en la qual concentra els seus programes dirigits a lluitar contra la pobresa i l'exclusió, com ara CaixaProinfància i Incorpora, entre d'altres.