Xavi Hernández, ambaixador de l’Obra Social ”la Caixa”, participa en la trobada anual de la Fundació Catalana Síndrome de Down

20.03.14

El jugador del FC Barcelona ha estat el convidat d'aquest any a l'esdeveniment, que reuneix usuaris i famílies amb l'objectiu que les persones amb discapacitat intel·lectual prenguin la paraula i expliquin els seus projectes de vida.

En qualitat d'ambaixador de l'Obra Social ”la Caixa”, Xavi Hernández referma així el seu suport a col·lectius desfavorits, posant una atenció especial en els infants i joves en situació de vulnerabilitat.

La Fundació Catalana Síndrome de Down és també una de les entitats que desenvolupa el programa Incorpora de l'Obra Social ”la Caixa”, dirigit a facilitar una feina a persones en risc o situació d'exclusió.