L’Obra Social ”la Caixa” i la Creu Roja Espanyola segellen una aliança estratègica per millorar la qualitat de vida de les persones més vulnerables

23.01.14

El president de ”la Caixa” i de la Fundació ”la Caixa”, Isidre Fainé, i el president de la Creu Roja Espanyola, Juan Manuel Suárez del Toro, han signat avui un acord marc de col·laboració per unir esforços en l'atenció als col·lectius més vulnerables i contribuir així al progrés i al benestar de les persones.

Durant el 2013, les dues institucions van col?laborar en el desenvolupament d'actuacions concretes relacionades amb la integració sociolaboral de persones en situació o risc d'exclusió, la lluita contra la pobresa infantil, l'atenció a dones víctimes de violència, l'atenció integral a persones amb malalties avançades, l'atenció a persones grans, el foment del voluntariat i la cooperació internacional. ”la Caixa” va dedicar a aquests projectes una inversió de 4,3 milions d'euros.

Isidre Fainé, president de ”la Caixa” i de la Fundació ”la Caixa”, ha assenyalat: «Estem molt il·lusionats amb l'acord que signem avui amb la Creu Roja Espanyola, que ratifica de nou la nostra col·laboració i també el compromís que ambdues institucions hem adquirit amb el progrés de la societat i la millora de les condicions de vida».

D'altra banda, Juan Manuel Suárez del Toro, president de la Creu Roja Espanyola, ha assegurat: «Aquesta iniciativa neix en el context de la col·laboració entre la Creu Roja Espanyola i l'Obra Social ”la Caixa”, i del treball que fem conjuntament per millorar la situació dels col·lectius més necessitats en aquest context de crisi».