”la Caixa” destina 6 milions d’euros a promoure 10.000 llocs de treball per a joves

01.07.13

La ministra de Treball i Seguretat Social, Fátima Báñez, i el president de ”la Caixa” i de la Fundació ”la Caixa”, Isidre Fainé, formalitzen l'adhesió de l'Obra Social ”la Caixa” a l'Estratègia d'Emprenedoria i Ocupació Jove 2013-2016 impulsada pel Ministeri, a la qual l'entitat destinarà una inversió de 6 milions d'euros.

L'acord preveu la creació del Portal Únic de l'Ocupació i de l'Emprenedor, amb més d'un milió de beneficiaris potencials i adreçat a posar a l'abast dels joves tots els recursos per trobar feina o iniciar una activitat emprenedora.

L'Obra Social ”la Caixa” també subvencionarà part de la quota de cotització a la Seguretat Social de joves emprenedors, complementant l'aportació que ja fa el Ministeri de Treball. Amb aquestes ajudes, l'entitat preveu donar suport a 10.000 joves.

El president de ”la Caixa” i de la Fundació ”la Caixa”, Isidre Fainé, explica: «Necessitem la il?lusió, la creativitat i l'ímpetu de la joventut per convertir aquesta crisi en un revulsiu, en una oportunitat de millora per al conjunt de la societat. El foment de l'ocupació juvenil ens concerneix a tots, per això des de ”la Caixa” volem contribuir a fer que els joves puguin mirar el futur amb optimisme i tinguin les oportunitats laborals que necessiten».