L’Obra Social ”la Caixa” lliura els premis Incorpora a empreses que s’han compromès amb la integració laboral al Marroc

27.11.12

La primera edició dels Premis Incorpora Marroc reconeix sis empreses del país magribí per les seves actuacions en l'àmbit de la integració laboral de persones en risc o situació d'exclusió.

El restaurant Relais de Paris, a Tànger, i l'empresa d'edició de gestió i màrqueting directe Tragem, a Casablanca, reben el Premi Incorpora. Quatre empreses més són distingides amb l'accèssit: l'agència de selecció de personal AltaSud i l'empresa tèxtil Codersa (a Tànger), a més d'una altra tèxtil, Pantex, i l'empresa de restauració i solucions de servei on-site Sodexo Maroc, de Casablanca.

Un cop consolidat el model del programa Incorpora com un referent en la integració laboral a l'Estat espanyol, l'any 2009 l'Obra Social el va exportar al Marroc i, des d'aquell moment, ha facilitat més de 2.000 llocs de treball en el país magribí, gràcies a la col·laboració de 325 empreses com les premiades.

El Grup Incorpora Marroc, que compta amb el recolzament del Casal dels Infants i la Fundació Pimec, està integrat per onze entitats socials.