”la Caixa” i la Conselleria renoven el seu compromís amb la millora dels parcs naturals i la integració laboral de col·lectius en risc d’exclusió social a la Comunitat Valenciana

València

16.10.12

La consellera d'Infraestructures, Territori i Medi Ambient, Isabel Bonig, i el director territorial de ”la Caixa” a Llevant i Múrcia, Bibiano Martínez, han signat avui la renovació per a l'exercici vinent del conveni de col·laboració entre totes dues entitats, que es va iniciar el 2006 i al qual l'entitat financera ha destinat un total d'11,5 milions d'euros en aquesta comunitat autònoma.

La Conselleria i ”la Caixa” renoven així el seu compromís amb la millora del medi ambient i amb el foment de l'ocupació de persones en risc d'exclusió social. En els últims sis anys, s'han inserit en el món laboral normalitzat 374 persones desafavorides, i s'han dut a terme 52 projectes a la Xarxa de Parcs Naturals de la Comunitat Valenciana.

A més, 130 persones més començaran a treballar aquesta tardor als espais protegits dels parcs naturals del Túria, la Serra d'Espadà, la Serra de Mariola, l'Albufera, la Font Roja, les Gorges del Cabriol o la Serra de Calderona, entre d'altres, en temes de prevenció d'incendis, en regeneració d'àrees cremades o en projectes que fomentin la biodiversitat.