L’Obra Social ”la Caixa” lliura els premis Incorpora a empreses espanyoles compromeses amb la integració laboral

22.11.11

La IV edició dels Premis Incorpora guardona la Universitat Autònoma de Barcelona, el Grupo Siro, Caser Residencial, Atlanta Asistencia Familiar i La Única (Asociación Madrileña de Empresarios de Alimentación y Distribución) per les seves actuacions en l'àmbit d'integració laboral de persones amb dificultats especials per trobar feina.

Les premiades són algunes de les més de 18.000 empreses de tot l'Estat que col·laboren amb el programa d'integració laboral de l'Obra Social ”la Caixa”, el qual ha facilitat més de 40.000 llocs de treball a persones en situació o en risc d'exclusió (com ara persones amb discapacitat, aturats de llarga durada, joves i dones víctimes de la violència masclista).

El programa Incorpora, que està en marxa des del 2006, compta amb la col·laboració de 283 entitats socials especialitzades a treballar amb col·lectius en risc d'exclusió, i amb una xarxa de 502 tècnics d'inserció laboral que fan de pont entre aquestes entitats i les empreses.

En consonància amb les necessitats socials del moment actual, la iniciativa és una de les prioritats estratègiques de l'Obra Social ”la Caixa” aquest any i es tradueix en una inversió acumulada de 48 milions d'euros.