L’any 2011 l’Obra Social ”la Caixa” ja ha facilitat més de 5.000 llocs de treball a persones en risc d’exclusió a Espanya

01.08.11

El nombre d'insercions laborals d'Incorpora, el programa adreçat a facilitar ocupació a col·lectius en situació de vulnerabilitat, ha augmentat respecte del mateix període de l'any anterior, gràcies al compromís de 2.624 empreses espanyoles.   Concretament, el nombre d'insercions ha passat de 4.708 durant la primera meitat de 2010 a 5.068 entre gener i juny d'aquest any.   Incorpora s'adreça prioritàriament a persones amb discapacitat, aturats de llarga durada, immigrants, joves en risc d'exclusió i víctimes de la violència masclista, entre altres col·lectius.   El bagatge acumulat pel programa ha permès afrontar els efectes de la crisi, que ha comportat un augment significatiu de les demandes d'ocupació a l'Estat espanyol. Això ha estat possible, en bona mesura, gràcies a la implicació del sector empresarial.