L’Obra Social ”la Caixa” i el Departament de Justícia fomentaran la integració sociolaboral de reclusos i ex reclusos

29.07.10

La consellera de Justícia de la Generalitat, Montserrat Tura, i el director general de la Fundació ”la Caixa”, Jaume Lanaspa, han signat un conveni que posa èmfasi en l’acompanyament sociolaboral dels interns tant durant l’etapa final de la condemna com una vegada en llibertat.   Durant el proper curs 2010-2011, ”la Caixa” mantindrà una inversió de 2.171.200 euros en aquest programa, el que es concretarà en l’organització d’un mínim de 420 accions formatives.   L’objectiu és promoure la formació continuada dels interns i facilitar-los l’adquisició de recursos útils i necessaris per a la seva reinserció social i laboral.   Incorpora, el programa de d’integració laboral que impulsa l’entitat financera, esdevindrà una eina clau en aquests processos.