L’Obra Social ”la Caixa” i la Fundació Trinijove posen en marxa un nou projecte per a la formació laboral de col·lectius en risc o situació d’exclusió

08.07.10

Les activitats impulsades en el marc d’aquesta iniciativa es concentraran a CentreCaixa, un nou espai de formació sociolaboral gestionat per la Fundació Trinijove i ubicat al districte de Sant Andreu.

L’objectiu del projecte és fomentar l’aprenentatge, qualificació i adquisició d’experiència professional de persones amb especials dificultats per accedir al món del treball, prioritzant els joves en situació de vulnerabilitat.

CentreCaixa esdevindrà una eina fonamental en els processos d’inclusió que propicien els diferents programes de l’Obra Social.

L’espai, de 500 m² i situat al barri de Baró de Viver, consta d’un taller de serralleria, una aula de noves tecnologies i dues sales de formació polivalent.