Més de 40.000 persones immigrants, o nens, nenes i joves en situació de vulnerabilitat seran les beneficiàries dels 80 projectes seleccionats en la cinquena convocatòria del Programa d’Ajuts a Iniciatives Socials 2020.FLC

La Fundació ”la Caixa” destina més de 600.000 euros a millorar la convivència intercultural i la cohesió social en el context de la Covid-19 a Catalunya

20.01.21

La Fundació ”la Caixa” ha reforçat el seu suport a las entitats socials davant la situació de crisi derivada de la Covid-19, de manera que el 75% dels projectes presentats en aquesta convocatòria s’adapten a aquesta nova realitat social.

S’han seleccionat projectes per a desenvolupar accions anti-rumors per a combatre nous discursos racistes basats en estereotips, xarxes de suport entre veïns, accions que promouen la mediació i l’empoderament per a la resolució de conflictes entre membres de diferents orígens culturals, així com iniciatives de prevenció de la violència contra les dones i l’assetjament escolar, entre altres.

“La construcció d’una societat més inclusiva, plural i tolerant requereix un compromís comunitari cap el respecte a la diversitat i la igualtat d’oportunitats, i justament en aquests objectius incideix aquesta convocatòria”, assenyala el director general de la Fundació ”la Caixa”, Antoni Vila.

Última actualització: 27 febrer 2024 | 12:36