Les Escoles Obertes d’Estiu es reinventen pel coronavirus a 12 territoris interculturals de Catalunya

29.07.20

En el marc del Projecte d’Intervenció Comunitària Intercultural (Projecte ICI) de la Fundació ”la Caixa”, les Escoles Obertes d’Estiu permeten que menors i veïns dels diferents barris tinguin alternatives d’oci a l’aire lliure i en línia durant els mesos no lectius per continuar el seu aprenentatge.

A causa de la fràgil situació provocada pel coronavirus, els territoris en els quals es desplega el Projecte ICI s’han adaptat al nou context apostant per impulsar accions inclusives en format virtual, combinades amb d’altres de presencials.

«Davant d’una situació com l’actual, és important que les comunitats estiguin unides i enfortides. Amb les Escoles Obertes d’Estiu volem que no quedi ningú enrere, i gràcies als nous formats dels tallers podem avançar junts», ha destacat el subdirector general de la Fundació ”la Caixa”, Marc Simón.