L’Obra Social ”la Caixa” destina 2,2 milions d’euros a impulsar projectes que fomenten la convivència ciutadana intercultural, la tolerància i la diversitat

21.11.19

Més de 75.000 persones seran les beneficiàries directes d’aquests ajuts a través de la convocatòria d’Interculturalitat i Acció Social 2019, que aquest any ha seleccionat 91 projectes d’entitats socials d’arreu de l’Estat.

L’objectiu principal dels projectes seleccionats és fomentar la convivència ciutadana intercultural, la participació social i el desenvolupament comunitari,  així com educar en la tolerància i la diversitat social i cultural.

El president de la Fundació Bancària ”la Caixa”, Isidre Fainé, ha destacat el compromís de l’entitat a favor d’una societat més justa i igualitària i amb més oportunitats per a les persones vulnerables.