La Fundació ”la Caixa” acompanya amb suport socioeducatiu a prop de 20.000 menors en situació vulnerable i les seves famílies a Catalunya a la Tornada a l'escola.
La Fundación ”la Caixa” acompaña a más de 60.000 menores en situación vulnerable y a sus familias con apoyo socioeducativo en su Vuelta al cole.

Tornada a l’escola: la Fundació ”la Caixa” acompanya amb suport socioeducatiu a prop de 20.000 menors en situació vulnerable i les seves famílies a Catalunya

29.08.23

Coincidint amb l’inici de curs, el Programa CaixaProinfància lliura, a través de més de 200 entitats catalanes, kits escolars perquè els nens i nenes que viuen en llars en situació de vulnerabilitat tinguin més possibilitats per aprendre i més motivació per tornar a classe.

La Fundació ”la Caixa” torna a l’escola acompanyant a prop de 20.000 infants i adolescents i més de 12.500 famílies en situació de vulnerabilitat a Catalunya.

Última actualització: 26 febrer 2024 | 13:40