© Fundació "la Caixa"

21 març de 2024

Barcelona18:00Presencial

Conferència «Noves condicions de vida per a una nova vellesa»

CaixaForum Macaya | Passeig de Sant Joan, 108

Afegir-ho als meus esdeveniments

Dintre del cicle de conferències De Plató a Aristòtil: gaudir o patir la longevitat, la científica Lola Puga tractarà  l'actualitat de les condicions de vida de la gent gran en la xerrada «Noves condicions de vida per a una nova vellesa. Un nou contracte intergeneracional».

Més anys, més vida. Però quina vida, com i amb qui? En aquesta sessió, s’abordarà la necessitat d’un nou contracte intergeneracional i intrageneracional, com també les respostes a les noves condicions de vida a la vellesa –actual i futura– i com es treballa des d’una perspectiva comparada a escala europea en aquest sentit.

• Ponent: Lola Puga, científica titular de l’Institut d’Economia, Geografia i Demografia del CSIC, i coordinadora del comitè d’experts de la Fundació General CSIC per a l’àrea d’investigació sobre envelliment.
  • Coorganizat amb: Oficina del Club de Roma a Barcelona, Fundació Ernest Lluch, FATEC i Cambra de Comerç de Barcelona.