Sempre Acompanyats aborda la soledat de la gent gran gràcies a la implicació de 140 entitats, més de 200 professionals i més de 150 persones voluntàries a Catalunya. © Shutterstock.
Siempre Acompañados aborda la soledad de las personas mayores gracias a la implicación de 425 entidades, más de 500 profesionales y más de 300 personas voluntarias. © Shutterstock.

El programa Sempre Acompanyats de la Fundació ”la Caixa” atén a Catalunya més de 900 persones grans en situació de soledat

29.09.23

Des del 2014, Sempre Acompanyats aborda la soledat de la gent gran per mitjà de la prevenció i la intervenció, col·laborant amb les administracions públiques, amb un enfocament comunitari i gràcies a la implicació de 140 entitats, més de 200 professionals i més de 150 persones voluntàries a Catalunya.

El programa de Gent Gran de la Fundació ”la Caixa” ha posat en marxa l’acció «La soledat no es veu, se sent» per sensibilitzar la societat sobre aquest fenomen que afecta prop de 3 milions de persones grans a Espanya.

Amb motiu del Dia Internacional de la Gent Gran (1 d’octubre), les 13 ciutats en les quals es desplega el programa Sempre Acompanyats a Espanya acolliran activitats obertes a tots els públics que reivindiquen la importància de les relacions socials i trenquen estereotips sobre la vellesa.

Etiquetes