El Concurs de Relats Escrits per Gent Gran de la Fundació ”la Caixa” obre la 15a edició incorporant-hi una nova categoria: el pòdcast

05.05.23

El seu objectiu és fomentar l’hàbit de la lectura, l’ús de la imaginació i el desenvolupament de la creativitat, i també mostrar a la societat els coneixements i els valors de la gent gran.

L’edició del 2022 va registrar un rècord de participació, amb 2.471 relats i 1.103 microrelats escrits per gent gran de tot el territori espanyol.

Una altra novetat d’aquesta edició 2023 és la publicació del Manual d’escriptura creativa, elaborat per Luisa Fernández Miranda-Pérez, guanyadora de la 7a edició del concurs de relats, amb claus d’escriptura per motivar i animar els participants.

Etiquetes