El subdirector general de la Fundació ”la Caixa”, Marc Simón, i el conseller d’Infància, Joventut, Gent Gran i Persones amb Discapacitat, Joan Ramon Riera, durant la signatura del conveni de compromís amb la gent gran.
El subdirector general de la Fundación ”la Caixa”, Marc Simón, y el concejal de Infancia, Juventud, Personas Mayores y Personas con Discapacidad, Joan Ramon Riera, durante la firma del convenio de compromiso con las personas mayores.

Nou acord entre l’Ajuntament de Barcelona i la Fundació ”la Caixa” per millorar el benestar i la qualitat de vida de la gent gran

16.12.22

El conveni garanteix una àmplia oferta d’activitats formatives i projectes socials a 30 casals municipals de gent gran.

L’objectiu és potenciar i millorar el benestar i la qualitat de vida d’aquest col·lectiu acompanyant les persones i promovent-ne la integració i la participació en la societat, com també actualitzar la programació que se’ls ofereix per respondre a les seves necessitats.

Etiquetes