Entrega dels premis del XIII Concurs de Relats Escrits per Gent Gran de la Fundació ”la Caixa”a CaixaForum Madrid.
Entrega de los premios del XIII Concurso de Relatos Escritos por Personas Mayores de la Fundación ”la Caixa” en CaixaForum Madrid.

No somos nada i Por fin en casa guanyen el XIII Concurs de Relats Escrits per Gent Gran de la Fundació ”la Caixa”

10.11.21

En un emotiu acte a CaixaForum Madrid, s’han anunciat els guanyadors en la categoria de relats curts (per a Antonio Luis Vicente Canela, d’Alacant, per No somos nada) i microrelat (per a Cristina Soto Torres, de València, per Por fin en casa).

La tretzena edició del concurs ha tingut un total de 2.836 relats presentats: 1.898 relats i 938 microrelats escrits per gent gran procedents de gairebé tot el territori espanyol. La Comunitat de Madrid és la més participativa.

L’objectiu de la iniciativa, organitzada per la Fundació ”la Caixa” conjuntament amb Radio Nacional de España i amb la col·laboració de La Vanguardia, és impulsar la participació i el paper actiu de la gent gran en la nostra societat fomentant l’hàbit de la lectura, l’ús de la imaginació i l’activitat creativa.

Els guanyadors del concurs reben com a premi l’adaptació radiofònica dels relats i la seva il·lustració i publicació a La Vanguardia i als webs de la Fundació ”la Caixa” i Radio Nacional de España. A més, els guanyadors podran formar part del jurat de la pròxima edició del concurs.

Etiquetes