El Programa per a l’Atenció Integral a Persones amb Malalties Avançades de la Fundació ”la Caixa” amplia el seu camp d’actuació.
El Programa para la Atención Integral a Personas con Enfermedades Avanzadas de la Fundación ”la Caixa” amplía su campo de actuación.

Més de 100 residències de tot Espanya implementen un nou model d’atenció emocional, social i espiritual al final de la vida

07.10.21

Context: Les persones que viuen en residències mostren alts nivells de vulnerabilitat i morbiditat, i cada cop presenten més necessitats psicosocials i espirituals que sovint no poden ser ateses.

Objectiu: Propiciar una atenció integral que es basi en l’atenció a les necessitats emocionals, socials i espirituals de la persona i el seu entorn, i en el suport als professionals que l’acompanyen.

Dades: El programa, que es desenvolupa a 113 residències de tot Espanya, ja ha atès actualment 2.761 persones: 1.722 residents i 1.039 famílies.

Etiquetes