La Fundació ”la Caixa” llança la segona edició de la campanya Truca a la porta per conscienciar i detectar situacions de soledat en gent gran

28.09.21

La Fundació ”la Caixa” posa en marxa la segona edició d’una campanya de sensibilització per implicar la ciutadania i afrontar situacions de soledat no desitjada en la gent gran fent visible la realitat que s’amaga rere algunes portes.

El context pandèmic continua causant un gran impacte en el sentiment de soledat de la gent gran. Aquesta experiència ha posat de manifest la importància de promoure els recursos i les fortaleses personals per afrontar aquestes situacions.

L’objectiu del programa Sempre Acompanyats és empoderar les persones en situació de soledat, facilitar la construcció d’una comunitat que es comprometi amb elles i sensibilitzar la ciutadania per encarar aquestes situacions. A Espanya, les persones més grans de 65 anys representen el 19,1 % de la població i es preveu que aquest percentatge augmenti fins a un 24,9 % el 2068.

Etiquetes