La Fundació ”la Caixa” llança un programa capdavanter perquè les persones grans recuperin el sentit de les seves vides en pandèmia

13.05.21

L’objectiu del programa gratuït Viure amb sentit és oferir recursos que empoderin les persones per fer front a les conseqüències emocionals de la COVID-19. A Catalunya, a hores d’ara han participat en el projecte 275 persones.

A través de nou sessions, els participants adquireixen eines personals per superar pèrdues i dols, aprofundeixen en la importància de l’autocura i de la contribució al bé comú, incrementen els seus coneixements i habilitats per afrontar la soledat, i desenvolupen recursos per dissenyar una vida alineada amb els seus valors i interessos actuals.

"La pandèmia ens ha enfrontat a les qüestions fonamentals sobre la nostra humanitat, i ha fet que ens preguntem pel sentit de la vida. Amb aquest programa, volem que les persones grans recuperin el control de les seves pròpies vides, omplint-les de sentit", ha subratllat el Dr. Javier Yanguas, director científic del Programa de Gent Gran de la Fundació ”la Caixa”.

Etiquetes