José Manuel Casado i Luis Gerardo Vacas guanyen el XII Concurs de Relats Escrits per Gent Gran de la Fundació ”la Caixa”

22.10.20

En un emotiu acte en streaming, s’han anunciat els guanyadors en la categoria de Relats (per a José Manuel Casado, de Sevilla, per Cetáceos) i de Microrelats (per a Luis Gerardo Vacas, de Valladolid, per Hoy he visto un ángel).

La dotzena edició del concurs s’ha vist afectada per la pandèmia derivada del coronavirus. Tanmateix, s’ha batut el rècord d’obres presentades: 2.029 relats i 929 microrelats escrits per persones grans procedents de tot el territori espanyol. La Comunitat de Madrid es la més participativa.

L’objectiu de la iniciativa, organitzada per la Fundació ”la Caixa” conjuntament amb Radio Nacional de España i amb la col·laboració de La Vanguardia, és impulsar la participació i el paper actiu de la gent gran en la nostra societat, fomentant l’hàbit de la lectura, l’ús de la imaginació i l’activitat creativa.

Els guanyadors del concurs reben com a premi l’adaptació radiofònica dels seus relats, com també la seva il·lustració i publicació a La Vanguardia i als webs de Radio Nacional de España i de la Fundació ”la Caixa”. A més, els guanyadors podran formar part del jurat de la pròxima edició del concurs.

Etiquetes