La Fundació ”la Caixa” promou el bon tracte a les persones grans en la pandèmia

15.06.20

El Programa de Gent Gran de la Fundació ”la Caixa” impulsa un debat via streaming on s'analitzarà aquest dilluns com ha estat el tracte a la gent gran durant l'emergència sanitària, a partir de l’informe “Reflexions sobre el bon tracte a la gent gran durant la Covid-19”, amb motiu del Dia Mundial de la Presa de Consciència de l’Abús i el Maltractament envers les Persones Grans.

En el debat participaran la Dra. María Jesús Goikoetxea, doctora en ètica i experta en bon tracte; Julia Máiquez, psicòloga dinamitzadora dels tallers de Bon Tracte als centres de gent gran de Granada, i Teresa Oliveras, persona gran que explicarà la seva pròpia experiència.

Entre les principals conclusions de l'informe, elaborat a la llum de la pandèmia, es desprèn la necessitat de fomentar la igualtat de drets entre les persones, independentment de la seva edat; promoure la presa de consciència sobre el maltractament i l’abús a la gent gran, així com incentivar el bon tracte en les comunitats de persones interdependents.

Etiquetes